Re: dlaczego Vista tak meczy sie z przenoszeniem danych na dysku?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 22:55:16 MET

Dnia Sun, 2 Dec 2007 21:43:23 -0000, ZOMO napisał(a):

> rozumiem ze chodzi o "indexing service" ? wlasnie to wylaczylem
> w XP z ktorego pisze na newsy - zobaczymy czy mu sie cos poprawi...

W XP ta usługa nie przeszkadza. Tylko w Viście i tylko w specyficznych
sytuacjach. Na pewno masz w pełni uaktualniony system?

> Dzieki za namiar na service.msc - nie znalem tych ustawien (ani w Viscie
> ani w XP)... Radzisz moze jeszcze cos tam powylaczac ??

Owszem, z cięzkim sercem ale jednak, proponuję całkiem wyłączyć usługę
"Windows update". Co jakiś czas należy ją jednak włączyć, żeby
zaktualizować system. U mnie jej działanie powoduje okresowe zamrożenie
systemu na kilka minut.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/