Ustawienie szybkości firewire (IEE 1394)

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 21:47:47 MET

Witam,
problem dotyczy Visty ale pewnie pod XP robi się to (jeśli się da)
podobnie. Nie mogę tego znaleźć:
w jaki sposób ustawić wydajność urządzenia czy też portu firewire na
SZYBKO (a nie BEZPIECZNIE), ewentualnie na 400 Mbit/s. Znalazłem przez
google PDFa w którym jest napisane że jest taka zakładka, ale u mnie jej
nie ma. Na pewno to zmienia tylko jakieś ustawienie w rejestrze. Na
komputerze z vistą wydajność firewire jest tragiczna, gorsza nie tylko
od USB 2.0 ale nawet chyba od 1.1...

BTW, w ogóle Vista coś po macoszemu traktuje firewire, w porównaniu do
XP same ograniczenia znajduję.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8