Re: DOSowy - pełny ekran na XP - obraz mało czytelny (jakby podwójna czcionka )

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 15:06:40 MET

Dnia Sat, 01 Dec 2007 21:51:56 +0100, jaki napisał(a):

> Dawno takich pierdol nie czytalem.. co ma grafika wspolnego z trybem
> pelnoekranowym??
> zron mode con itd, a skrot do batchowki uruchamiaj normalnie a nie w
> trybie pelnoekranowym
> po odpaleniu wcisnij po porstu alt+enter i po sprawie

Dodam jeszcze tylko ze normalny terminal windowsowy CMD działa na fuul
ekranie doskonale.
Znalazłem Tame dos 5 i on radzi sobie z pełnym ekranem ale walcze aby
korzystał z polskich czcionek jeszcze bo sie opiera. ale na tej samej
grafice Tame dos działa doskonale i tu mu karta nie przeszkadza wiec stąd
moje wahanie czy to grafika czy zaleznośc systemowa.