Re: VISTA - i emule...

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 13:24:56 MET

ZOMO wrote:

> cos w Viscie blokuje mi port UDP - googlam ale znajduje jedynie
> inne narzekajace osoby - zadnej porady - ktos wie jak to ugrysc ??

Jeśli nie instalowałeś dodatkowych firewalli to jedyną rzeczą, która może
utrudniać komunikację jest systemowy firewall, który należy odpowiednio
do ustawień samego e-mule również skonfigurować. Opisy konfiguracji dla
XP są powszechnie dostępne a ten w Vista się zbytnio nie różni -
http://www.emule-project.net/home/perl/help.cgi?l=20&rm=show_topic&topic_id=705

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk