Re: DOSowy - pełny ekran na XP - obraz mało czytelny (jakby podwójna czcionka )

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 19:00:04 MET

Dnia Sat, 1 Dec 2007 15:54:57 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> In news:14yv831ggpdgk.1nh1554oq3x7f.dlg@40tude.net,
> *jack* <shineme-wytnij@gazeta.pl> typed:

> Nie, napisał Ci Michał Kawecki co trzeba zrobić

Robie teraz test na intelu moim i karcie 7900GS - działa tak samo- czyli
nie działa na fuul screen - czy ta karta tez nie obsługuje trybu
pełnoekranowego ? Jest za słaba /za mocna - o co chodzi konkretnie ? Tamtem
komputer jak wiekszośc obecnie ma juz PCx jaka wiec karta sprosta zadaniu ?

 Pytam ponieważ mam wrazenie ze nie chodzi jednak o grafikę a podsystem 16
bit - znalazłem bowiem program Tame for dos i on jakos bez problemu robi
pełny ekran na tych konfiguracjch - to tylko wersja demo ale widac ze się
da.