DOSowy - pełny ekran na XP - obraz mało czytelny (jakby podwójna czcionka )

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 20:54:50 MET

Witam.

Mam zainstalowny program CND klasyka na komputerze z XP - i nie mogę
ustawić poprawnie pełnego ekranu
Bufory 80/25 - poprawiony config.nt (files ) - jak dam w skrócie pełny
ekran nie dzieje się nic podczas uruchamiania. Jak uruchomie na małym
okienku moge powiększyć ALT-ENTER ale czcionki mam wtedy jakby podwójne -
nad czcionkami wystaje jakby połowa tych samych czczcionek - prawie to
nieczytelne.

Podczas wyjscia z takiego juz powiekszonego okna mam błąd CPU NTVDM
napotkano niedozwoloną instrukcje...

jak to rozgryźć - dodam ze te programy chodzą na Xp poprawnie.