Vista BOX + Vista UPG -> Vista BOX

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 13:45:52 MET

Witam,
Mam Vistę Home Premium BOX oraz upgrade do Visty Ultimate.
Jak instaluje (rozwiązałem to przez obraz dysku, ale nie bardzo mi to
odpowiada) system to najpierw instaluje Home, potem upgrade. Inaczej się
nie da, bo instalator Ult nie przyjmuje seriala (zarówno od upg jak i od
boxa).

Czy jest jakaś możliwość aby stworzyć płytę z Vistą Ult która by
działała bez potrzeby wczesniejszej instalacji Home Premium?

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \