Re: Cisnie mi sie na usta .. [VISTA]

Autor: Grazyna <kuzynkagr-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 18:42:06 MET

In
news:8e7ae319-3151-4777-9e6d-ba569a6cd498@b40g2000prf.googlegroups.com,
Krzysiek <krzysztofogorek@gmail.com> typed:

> Jak się już zdecydujesz na Vistę to Business albo Ultimate. Ja mam w
> domu Home Premium i nie mogę zrobić tego wszystkiego co mogę bez
> problemów pod Busienss. Przede wszystkim nie ma Local Security Policy
> i nie obsługuje woluminów dynamicznyc

Woluminy dynamiczne mi nie imponują ;-), ale zgadzam się z Tobą z innych
względów. Kupiłam po długich wahaniach komputer z Home Premium (akurat
taka oferta pasowała mi sprzętowo i cenowo), ale na pewno niedługo
dokupię upgrade na Ultimate, bo zawsze marzyłam o systemie z możliwością
przełączania między różnymi wersjami językowymi.

--
Grażyna