problem z menu start

Autor: robo99 <robert.szyszko_at_gmail.com>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 11:18:48 MET

Witam wszystkich !

Mam problem z windowsem XP, a mianowicie w menu start w miejscu gdzie
wyswietlaja sie skroty do ostatnio uzywanych programow - za kazdym
razem kiedy restartuje ten komputer mam tam domyslne ( czyt.
fabryczne ) skroty. Wszystko resetuje sie. Jest to nowy komputer,
ktory podlaczyli mi ostatnio do sieci w biurze ( ale mialem juz ten
problem kiedy byl samodzielna jednostka ).

Jest to komputer HP Compaq dx2300 Microtower, byc moze hp zastosowal
tu jakies domyslne ustawienia. Ale nie jestem w stanie tego znalezc,
probowalem tez w ustawieniach menu i nic. System jest po angielsku,
gdyz mieszkam za granica, moze cos przeoczylem.
Mieliscie podobne problemy ? Nie jest to jakis strasznie duzy problem,
ale od jakiegos czasu bardzo denerwujacy. Prosze o pomoc.

Pozdrawiam