Przywrócenie partycji

Autor: Filip Drunkenstein <czarny_x_at_gazeta.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 19:53:24 MET

Witam
Może ktoś pomoże łosiowi, co klika gdzie nie powinien.

System: Windows XP pro SP2
Problem: usunięta nie ta partycja, co trzeba. Nie zakładałem nowej.

Dysk: podzielony na dwie patrycje ntfs:
c: system (10GB)
d: magazyn (48GB) - wszystko od końca pierwszej partycji do końca

Ta druga skasowana i ją chciałbym odzyskać. Jeżeli to ma jakieś znaczenie to
w kompie są jeszcze dwa hdd. żadnych raid'ów wirtualnych dysków.

Wiem, że łatwiej z backup'ów wgrywać zdjęcia i filmy, ale mądry polak po
szkodzie (backup nie nastąpił).

Czy jest jakiś bezbolesny sposób na odzyskanie tych danych. Najlepiej
nie-plik-po-pliku, tylko przywrócenie partycji. Jakiś soft? polecenia
systemowe? będę mega-wdzięczny za sugestie

--
Pozdrawiam, Filip Drunkenstein
Prokurator Sądu Ostatecznego