Re: Cisnie mi sie na usta .. [VISTA]

Autor: Grazyna <kuzynkagr-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 18:19:39 MET

In news:fik37e$he4$1@nemesis.news.tpi.pl,
Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> typed:
> In news:fij92j$rtl$1@inews.gazeta.pl,
> *Grazyna* <kuzynkagr-wytnij@gazeta.pl> typed:

> Już się sypie?

Pożegnał się na razie tylko zasilacz, jego wymiana była drobiazgiem.
Przez chwilę jednak byłam lekko spanikowana, że może postawiłam złą
diagnozę. Oddałam komuś staruszka, którego miałam w rezerwie, a bez
zabezpieczenia jestem niespokojna, ot i wszystko. Tak się składa, że
zdecydować się muszę dzisiaj - albo kupić coś konkretnego, albo drżeć,
czy kiedyś nie przyjdzie brać pod przymusem pierwszego z brzegu
komputera.

--
Grażyna