Re: przywracanie systemu w viście

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 17:39:59 MET

In news:fij8h4$ksf$1@atlantis.news.tpi.pl,
*Tadeusz* <husky10@wytnij.gazeta.pl> typed:
> Witam
> Mam pytanie w kwestii przywracania systemu w viście. Mianowicie w xp
> pokazywał sie kalendarz z datami wykonania kopii lub zainstalowania
> nowego oprogramowania a w viście tylko ostatnia zmiana? czy można jakoś
> dostać się do wcześniejszych zmian ?

Można sie dostać, po otwarciu okna kliknij dalej, lub wybierz na dole
"wybierz punkt przywracania"
Lista jest w postaci widoku szczególowego, a nie tak jak było to w XP. Teraz
po dacie możesz zorientowac sie, czego szukasz.

Funkcja Przywracanie systemu automatycznie sugeruje najnowszy punkt
przywracania utworzony przed ważną zmianą, taką jak na przykład
zainstalowanie programu. Można również wybrać spośród listy dostępnych
punktów przywracania. Warto użyć punktów przywracania utworzonych
bezpośrednio przed datą i godziną wystąpienia problemów po raz pierwszy.
Punkty przywracania są tworzone automatycznie codziennie oraz bezpośrednio
przed ważnymi zdarzeniami systemowymi, takimi jak instalacja programu lub
sterownika urządzenia.