Jak odinstalować poprawkę? VISTA

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 12:10:25 MET

WU zaktualizował Intel Corporation driver update for Mobile Intel(R)
965 Express Chipset Family. Tyle, że ja mieszałem coś ze sterownikami
i instalowałem ponownie stare. Teraz jest tak, że WU nie widzi
poprawek do chipsetu, bo jest informacja o ich zainstalowaniu. Pobrane
sterowniki ze strony intela krzyczą, że mam załadować dedykowane do
sprzętu. Tyle, że na stronie DELLA są stare, a nowe tylko na stronach
Microsoftu ;-) Problem w tym, że w tym nowym pakiecie były lepsze
sterowniki do karty graficznej, które pobrane luzem z Intela również
nie "pasują"...

Jak wyrzucić informację o tym, że taka i taka poprawka miała miejsce.
Nie ma numerku KB i nie da się tego po prostu odinstalować. Na liście
zainstalowanych poprawek ta (sprzętowa) nie widnieje.