Który Vista ma licencję na wiele komputerów?

Autor: Piotr Pietraszkiewicz <pietrasa_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 22:14:11 MET

Zamierzam kupić Windows Vista. Zauważyłem że jest wiele wersji
tego systemu: home premium, business, enterprise, ultimate dla
architektury 32 lub 64 bitowej, lub obu, w wersjach OEM i BOX.

Ja chce kupić system dla obu architektur(32 i 64) z licencją na
przynajmniej 3 komputery? Czy istnieje coś takiego?

Chce kupić system raz a nie 3 razy w różnych wersjach bitowych.

Da się?

Piotr