windows vista / xp

Autor: jętek <hhh_at_hhh.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 17:21:43 MET

Witam,

jeśli nie ta grupa to przepraszam i prosze o przekierowanie.

Sprawa wygląda tak:
mam laptoka asus f5 series z vistą, ze starego acera został mi dysk. Uzywam
go na złączu usb.

Co chcę:
z pewnych względów chcę mieć xp na dysku podłączonym do usb

Ograniczenia:
nie mogę zainstalować na moim kompie xp nawet przy wyłączonym w biosie dysku
zasadniczym (tym z vistą). Instaler XP i tak widzi oba dyski przy instalcji.
Nie chce i nie moge kasować visty, aby najpierw zainstalowac xp.

Obawy:
gdy zainstaluję mimo wszystko xp na dysku usb olewając ograniczenia
(powyżej) i tak instaler nadpisze mi zasadnicze pliki na dysku C: i nie
bedzie ani visty ani xp.

Jak sobie poradzić?