Re: Vista 64 czy 32 bit ?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 22:16:29 MET

Proces Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> zwrócił błąd:

> http://windowshelp.microsoft.com/Windows/pl-pl/help/41531554-d5ef-4f2c-8fb9-149bdc5c8a701045.mspx

"Pamięć o dostępie losowym", ładne. Dobrze że nie o dostepie
stochastycznym, pewnie za bardzo technicznie by brzmiało.

Co do tematu, to główna zaleta to dostęp do większej ilości pamięci (w
32 bit jest to max. 3,12 GiB według strony microsoftu a u mnie jeszcze
mniej) oraz większa wydajność, w grach jest z grubsza porównywalna z
Windows XP a Vista 32 bit jest wolniejsza.

Główna wada to problemy ze sterownikami, jak masz dużo urządzeń to
pewnie się coś pogryzie albo w ogóle nie zadziała z braku sterowników.
No i jak dużo grasz to też problemy są nieuniknione, bo niektóre gry
dobrze chodzą tylko z niektórymi wersjami sterowników, a te potrafią się
"cofnąć" w jakości jeśli chodzi o 64-bity.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8