Re: Dostęp zdalny

Autor: Kamil <technics6w-y-t-n-i-j-t-o_at_wp.pl>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 22:24:00 MET

> Możesz to rozwinąć?
> Jestem na WiFi i był (bywa problem z DNS'ami), nieco ratuje sytuację
> własny host (plik) i OpenDNS w sytuacjach awaryjnych. Teraz wyłączone
> (dostawca ponownie uruchomił DNS'y). Jednak nie bardzo łapię co ma to
> wspólnego z dostępem zdalnym.

Długo by tłumaczyć. DNS w windows to bardzo rozbudowana usługa która jest
mocno powiązana z Active Directory, a od Active Directory jest "całkiem
blisko" do RAS (remote access services).

Obejrzyj też we właściwościach połączenia co dostajesz od serwera DHCP
providera - moze jakiś "super admin" postawił windowsowy serwer który
rozgłasza niepotrzebne dane (np. dotyczące RAS).

pozdrawiam
Kamil