Jak w rejestrze przypisac rozszerzenia plikow programowi

Autor: Anka S <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 18:23:23 MET

Koledzy,
nowa winda XP pro na starej Toshibie Satellite.
Sciagniety WimpyFLVPlayer (do flashy i nie trzeba go instalowac).
Player dziala jak wybieram plik i *.FLV po jego odpaleniu.
Chcialam na stale przypisac mu rozszerzenia flv, zeby wlaczal sie po
kliknieciu w plik .flv tak jak zrobilam to w innych kompach a tu kicha.
Robilam to metodą prawoklik na dowolny file z rozszerzeniem .flv, dalej
Otwórz za pomocą->->(on mi proponuje Aplikacja WordPad MFC)->idę
dalekj->Wybierz program->(Mojego nie ma na liscie)
 zaznaczam zawsze używaj wybranego prog
-> Przeglądaj-> wskazuję skopiowany do Program Files plik
WimpyFLVPlayer.exe ->Otwórz
 i kicha przypisuje go do tego co sam sobie wybrał.
Sprobowalam z innego konca Explorator->Narzędzia->Opcje Folderów-> Typy
plików
zlikwidowalam to przypisanie do WordPada, ale z tego poziomu tez nie udaje
mi sie zrobić tego co chce. Na innych kompach to działa.
 Jak dziada zmusić do posluszenstwa,
moze wpisac w rejestrze, tylko gdzie?