problem ze sterownikiem do x3100

Autor: <s.grzmiel_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 22:42:16 MET

downgadowałem vistę do xp prof i mam dziwny problem ze sterownikiem do
karty graficznej (gma x3100) mianowicie nie działają poprawnie
przyciski do zwiększenia/zmniejszenia jasności, po ich naciśnięciu nic
się nie dzieje dopiero zamknięcie klapy powoduje zmianę jasności, bez
sterowników problem nie występuje, więc gdyby nie panoramiczna matryca
laptopa to bym ich nie instalował bo nie zależy mi na wydajności
grafiki... jakieś sugestie jak to rozwiązać? Zamykanie laptopa przy
zmianie jasności jest mało komfortowe, support HP jak zwykle nie
okazał się zbyt kreatywny...