instalacja win xp na wielu stacjach jednocześnie

Autor: <MyslekAndrzej_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 21:06:56 MET

Mam przeprowadzić instalacja systemu win xp pro na kilkudziesięciu
maszynach. Mogę wykorzystać do tego jakieś kvm lub kfm ( nie wiem jak
to się piszę), lub biegać z wtyczka i przepinać do kolejnych stacji
monitor. Jednak chce do tego wykorzystać sieć. I mam takie pytanie jak
to zrobić. Wszystkie maszyny będę takie same pod względem sprzętu, na
wszystkich ma być system win xp z płyty recovery, aktywacja przez
internet. Co potrzebuje by przeprowadzić taka instalacje i jak
konfigurować poszczególne maszyny by chciały bootować się przez siec,
czy potrzebny jest jakiś komputer zarządzający z zainstalowanym już
systemem by nadzorował taką instancje, czy wymagane jest dodatkowe
oprogramowanie do tego. .