Re: [XP] Coś niewidzialnego zajmuje 10GB na partycji C:

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 07:27:00 MET

> Nie, nie. Po pierwsze to mam wyłączone,
> a po drugie - folder z danymi przywracania systemu
> bylby chyba widoczny (choc ukryty oczywiscie).

Folder ten, o nazwie System Volume Information
na partycji NTFS dostepny jest tylko dla użytkownika SYSTEM
Nawet osoba zalogowana jako Administrator
lub członek grupy administracyjnej
nie ma prawa wejść do tego folderu
sprawdzić jego zawartości i oszacować wielkość
znajdujących sie tam danych.

Poza usługą przywracania systemu
jest jeszcze usluga indeksowania plików
która przechowuje tam swoje dane.