Re: do dobrego admina praktyka -backup w sieciach firmowych

Autor: pabi <pabi_at_autograf.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 17:49:11 MET

mądrzejsze rozwiązania to znaczy jakie?
co do wczesniejszych sugestii to tak słabo sie znam na zagadnienaich backupu,
dlatego pytam:).

generalnie chodzi mo o backup 2 serwerów z 2003, jeden kontroler domeny, drugi
serwer bazodanowy, poza tym kompie z kilku stacji roboczych (dokumenty,
programy do łączności z bankami, kilka aplikacji.

I chodzi mi nawet o ogólne info jaki wybór w oczach fachowca jest najlepszy:
1.Dodac do kontrolera domeny dyski lokalne bo mam miejsce i tam backupwać?
2.dodać do któregoś z serwerów lub stacji dysk usb lub sieciowy zewenętrzny?
3.Dodać urządzenie NAS do sieciowego backupu?
4.Dodać do którejś zwykłej stacji dysk np 1 TB i na niego backupować po sieci?

Wiem wiem, pytania są laika bo jestem laikiem:)
Prosze o jakieś sugestie co jest najlepsze i najbezpieczniejsze np. pzred
wirusami itd?