Re: Via Hyperion & Windows Vista

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 15:44:48 MET

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w
wiadomości news:fhurad$lc2$1@polsl.pl...
> Pewnie teraz jest tak samo: system zawiera dobre sterowniki
> i nic nie trzeba w zasadzie, a w momencie, gdy VIA jednak
> coś zmieni, zaczną załączać aktualizacje.

Ja mam XP na chipsecie VIA (płyta P5VDC-MX 64-bitowa i takowyż proc P4HT
(XP 32 bit), nie instalowałem Hyperiona, nie narzekam z tego powodu.
Jedynie w urządzeniach mam żółty znaczek przy nieznanym urządzeniu,
które wykryło jako ACPI, jednak system zamyka sie normalnie,
hibernuje... Podobnie miałem w W2k, też chodził bez instalacji
Hyperiona - nie zauważałem różnicy. A wtedy wyrzucam coś, co nie daje
żadnych widocznych (i niewidocznych też) zmian. UDMA w W2k jechało mi
na ok. 45 MB, w XP śmiga 70-71 MB/s Dźwięk jest gut, obraz gut, czegóż
więcej trzeba? Bo na pewno nie Hyperiona.
Może jak coś podepnę pod SATA, to trzeba będzie, na razie nie.

--
LH
Pani Wiktoria Święcicka znowu szaleje: