XP Logowanie - zmiany po instalacji sieci

Autor: Anka S <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 14:47:15 MET

Drodzy koledzy,
upgraduje notbooka dla kogos nietechnicznego, zalezy mi zeby mial jak
najmniej koniecznych klikniec. Np. zeby nie bylo ekranu logowania, tylko
zeby wchodzil od razu. Tak bylo po instalacji systemu. i OK. Nastepnie
zainstalowalam mu karte PCIMcia wireless NETGEAR WG511v2 i program
instalacyjny wpisal sie w jakis profil, mimo mojej odpowiedzi nie.
Teraz na dziendobry mam ekran powitalny z nazwa uzytkownika i mozliwoscia
wpisania hasla. Hasla nie ma, i nie bedzie. Probowalam w panelu
sterowania->konta uzytkownikow->Zmien sposob logowania uzytkownikow
ale odszczekuje mi, ze nie moze zmienic, bo inny program mu przestawil i
moge go najwyzej odinstalowac. podaje odnosnik do jakiegos dll'a.

Jak odinstalowuje karte to wszystko wraca do normy, przy ponownej instalacji
znowu ekran ppowitalny.

Jest tylko jeden uzytkownik o uprawnieniacgh admina i standardowo
zablokowany gosc.
Pomozcie co robic, zeby startowak od razu pulpit bez logowania.
Pozdrawiam Anka