Re: Wyłączanie ekranu z poziomu systemu operacyjnego

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 17:03:54 MET

In news:fhplms$i0$1@inews.gazeta.pl,
*Piter* <jazz_20@wp.pl> typed:
> Witam!
>

> Mój obecny laptop nie ma na możliwości wyłączania z klawiatury swojego
> monitora. Wyłącza się on tylko po zamknięciu matrycy oraz po czasie
> zdefiniowanym w panelu sterowania. Z pewnych względów potrzebuje mieć
> możliwość przyciskowego wyłączania matrycy. Czy idzie zrobić skrót do
> jakieś funkcji Windows aby po kliknięciu wyłączał się ekran? W końcu po
> zadanym w panelu sterowania czasie Windows jakoś wyłącza ekran a ja bym
> po prostu chciał mieć dodatkowo możliwość wyłączenia go kiedy chce.

Maly programik Windows Gizmo
http://www.grc.com/wizmo/wizmo.htm
W skrócie do pliku wizmo.exe przed *monoff* dodaj *quiet*.
Co bedzie wygladalo tak:
"C:\Program Files\wizmo.exe" quiet monoff
lub
To ustawisz za pomoca aplikacji Acces Denied,
http://www.nt.unets.ru/klient/john/AccessDenied330.exe
Pojawi sie ikonka w tray'u od wygaszacza ekranu, na ktore zalozysz haslo.