Re: błąd win32

Autor: Hubert Dołęga <hubert_at_majtki-energy.pl.invalid>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 22:48:07 MET

rw1601WYTNIJTO@vp.pl napisał(a):

> Przy uruchamianiu pliku np. excela wyskakuje w xp błąd plik xls nie
> jest prawidłową aplikacją systemu win32. A gdy uruchomie excela i
> otworze z excela ten plik jest ok. Podobnie jest z accesem Prosze o
> pomoc

W przypadku Excela powinno pomóc odptaszkowanie opcji 'Ignoruj inne
aplikacje' w Narzędzia>Opcje>Ogólne, bądź uruchomienia z przełącznikiem
/regserver. Wybierz Start>Uruchom i wpisz np:

"C:\Program Files\Microsoft Office\Office\Excel.exe" /regserver

Być może w Accessie jest identycznie ale nie sprawdzałem.

Pozdrawiam,

--
Hubert Arkadiusz Dołęga
Zanim napiszesz na priva zdejmij majtki-.