Re: webcam i problem z directx..

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 11:07:09 MET

Użytkownik "LETki" <l_e@WYTNIJo2.pl> napisał w wiadomości
news:fhmbq4$h6e$1@atlantis.news.tpi.pl...

> O qrczaki.. faktycznie był polski DX.. zainstalowałem angielski 9c .
> Zobaczymy.. (mam nadzieję, ze nie zostało nic z tego polskiego)

No, powodzenia.
ZTCsłyszałem/czytałem, są jakieś niuanse, powodujące, że to i owo może
nie chcieć chodzić., jeśli różnią sie wersje językowe systemu i np.
poprawki do niego.
Dlatego znajomym mówię, że niech nie ujmują się ambicjami językowymi (do
danego systemu tylko np. po angielsku), lecz niech dają wersje zgodne
językowo głównie w celu uniknięcia problemów. Inną sprawą jest, jeśli
np. przeglądarkę do zdjęć masz w innym języku... ale np. przeglądarkę,
czy ulepszoną wersję jakiegoś komponentu systemowego, czy też MSIE/WIE
lepiej dać w tym samym.
Pewnym echem tegoż jest także znany problem sprzed lat - pod OS/2 można
było uruchomić sesję Windows 3.1. Był tylko jeden warunek - wersja
językowa Windy musiała być angielska. W polskiej poprzemieszczane były
pewne fragmenty kodu i już ponoć chodzić nie chciało. Kto wie, czy i
tutaj taki przypadek nie zaszedł.

Jeszcze raz powodzenia. Oby nie trzeba było tEGO DX-a wywalać ręcznie...
choć kiedyś w W98 zrobiłem to bez żadnych narzędzi i ósemkę (ta wersja
byłą wtedy najnowsza) wywaliłem... bo coś zgrzytnęło i musiałem to na
nowo położyć, a nadpisać sie nie chciało, pyskując, ze już jest
żałożone, nie trzeba, ny-ny. Udało się, położyłem na nowo i było dobrze.

--
LH
Pani Wiktoria Święcicka znowu szaleje: