Re: zestaw Lenovo Vista Recovery Disk - jak działa?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 00:37:58 MET

> Witam,
> Pytanie jak w temacie, uściślając, chodzi mi o to, czy po rozpoczęciu
> takiego procesu "przywracania" mam jakikolwiek wpływ na to co zostanie
> umieszczone ma dysku?

Hi!
1' Eeetam!:-)
DVD Vista (System Recovery) ---> Startup Repair albo System Restore (ewent.
Command prompt ;-)
też może pomoże ... Nie ma straty danych private.
2' ----> Complete PC Restore to ostateczność o którą we Viście jest naprawdę
trudno:-)
Wszystkie 'stare' pliki, w tym dane private znikną. OIMW tylko 'twardziele'
nie robią backupu swoich danych.

> W sensie czy zostane zapytany czy chcę oprogramowanie dodatkowe (wszelkie
> Nortony i inne "gratisy" znajdujące się na jednej płycie ze sterownikami)
> i partycję recovery?

3' Ehhh!:--)
Vistę/dysk po pre-instalacji można przekonfigurować bez problemu w taki
sposób jaki się chce.
- Zbędne aplikacje można odinstalować.
- Zbędne usługi wyłączyć.
- Dysk podzielić na partycje można.

BTW w praktyce jak nie dorwie Lenovo/Visty siakiś szkodnik to system jest
tak jakby 'samonaprawialny' :-) czyli cudo M$a ...!;-)
GL&BE

--
http://www.youtube.com/watch?v=7qpqquKcb1g