Re: Czy istnieje taki program ?

Autor: EMPI <empi_at_pro.onet.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 11:55:21 MET

Hej !

> PS. Po co Ci to?

Używam do pracy Visual Basica w wersji 4.0 (dosyć starej) i w momencie
kiedy Windows XP zaczyna pokazywać pamięć w gigabajtach np. 0,98GB to
ten głupi VB myśli że ma 0,98 megabajtów i wywala mi out of memory.
Widocznie w MS nie przewidzieli że ramy będą w gigabajtach :-) (patrz
słynny tekst Gatesa o 640KB :-D )
Na razie reguluje to podczas bootowania (jedna z opcji w boot.ini ma
parametr /maxmem=900) ale fajniej byłoby przełączać to "online" ...

Wirtualizacja nie jest najlepszym rozwiązaniem bo musiałbym mieć drugą
licencję na windowsa ale nie skreślam całkowicie jeszcze tej koncepcji.
Najpierw chciałem się upewnić czy nie da się inaczej - ale wygląda na to
, że się nie da

EMPI

EMPI