Re: XP nie widzi DYSKU PRZENOSNEGO SATA???

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 07:00:26 MET

Dnia Thu, 15 Nov 2007 17:05:34 -0800 (PST), adkowalik@gmail.com
napisał(a):

> witam
> posiadam 3,5" Hard DRIVE MEDIA PLAYER z dyskiem 400GB SATA, nie wiem
> dlaczego moj laptop z XP nie widzi samego dysku po podpieciu Media
> Playera do kompa za pomoca USB?? posiadam sterowniki do urzadzenia ale
> tylko dla windowsa 98 i nie istaluja sie dla innych systemow.

XP ma własne sterowniki do dysków USB.

> Podpinajac urzadzenia do laptopa w Hardrive widac ze jest podpiety
> taki i taki sorzet, ale klikajac na MOj KOMPUTER nie widac ani dsku
> ani niczego innego!!
> POMOCY??
> moze powinnam cos zmienic w BIOSIE?

To jest pewnie zwykły dysk twardy w jakiejś obudowie przenośnej.
Podepnij go i sprawdź w diskmgmt.msc, czy jest na nim w ogóle założona
jakaś partycja; jeśli jest to nadaj jej ręcznie jakąś literkę, jeśli nie
jest to ją teraz załóż i sformatuj.

> nie wiem czy moj laptop obsluguje normalnie dyski sata (posiadam
> Toshibe satelite a105-s4064 ), ale to chyba nie powinno miec znaczenia
> jesli sam MEDIA PLAYER jest pod dyski SATA???

Nie ma to najmniejszego znaczenia.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/