Re: [xp] sposb na stale rozmieszczenie ikon

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 23:02:08 MET

In news:fhiekk$6do$1@node1.news.atman.pl,
*sd* <sd@sd.com> typed:
> witam
>
> czasem po wyjsciu z gry ktora pracuje w innej rozdzielczosci niz
> ustawiona w win xp zmienia mi sie caly uklad ikon na pulpicie - wiadomo,
> zmienia sie bo inaczej ukladaja sie w danej rozdzielczosci.
>
> jak mozna by to rozwiazac zeby ewentualnie odwtorzyc ustawienie ikon po
> ich przeniesieniu?

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
"NoSaveSettings" = 0
oraz
http://www.msni.it/faqreg/saveicon.html
a tu gotowy link do pliku http://www.msni.it/faqreg/regconf/saveicon.zip
Bibliotekę dll wrzuć do katalogu systemowego System32, a plik reg zaimportuj
do rejestru.
Na ikonach systemowych pulpitu pod
prawoklikiem pojawiaja sie dwie dodatkowe opcje.
Jeśli klikniesz prawym myszka na kosz, my computer, lub jakąś
inną systemową, pojawi Ci się nowa pozycja w menu kontekstowym
pt. Save desktop icon layout oraz Restore desktop icon layout
Po ustawieniu ikon w.g upodobań, kliknij Save desktop icon layout
Teraz zapis ustawień ikon na pulpitcie itp. będzie dokonywany w klczu:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Explorer\IconLayout
wartość binarna "IconView" = 19,00,00,00.................
Teraz PPM i klikasz Restore desktop icon layout - masz uklad jak byl
poprzednio.