problem z mobilnymi profilami

Autor: Miklewicz Marek <miklewicz_at_op.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 16:30:07 MET

Witam

Wiem, ze to banalne dla wielu pytanie ale nie mam pomyslu wiec moi
drodzy pomozcie

Potrzebuje zrobic mobilne profile, serwer to Windows 2003 server,
koncowki to win XP pro. Na serwerze zrobilem folder profiles, a w nim
foldery odpowiadajace loginom poszczegolnym folderom, nastepnie w
narzedziach administracyjnych za pomoca apletu Active Directory Users
and Computers dodalem uzytkownika i na zakladce profiles podalem sciezke
do profilu w formacie \\serwer\profiles\nazwa_uzytkownika i tu niby ok,
ale po podpieciu komputera do domeny folder "moje dokumenty" i tapeta
pulpitu nie wedruje za uzytkownikiem, same ustawienia menu start i ikony
pulpitu chodza ok, ale tapeta pulpitu i folder moje dokumenty nie -
dlaczeho i jak to poprawic?