RAM a Photoshop

Autor: mydelko <wylizanyWYTNIJTO_at_buziaczek.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 00:43:55 MET

Czy coś się zmienilo??
Witam,używam (win xp pro) Photoshopa cs2 mam zainstalowanego na maszynie która
ma włożone 4 kości po 512 MB RAMU. PS w preferensjach wyswietla: memory usage:
Awailable RAM 1758 MB, daję mu 100 % więc 1758 no i wszystko super.

Ale dziś kupiłam identyczne kości tylko 4 szt po 1 GB. Zainstalowałam
win w biosie pokazuje mi 3327 MB wiem ,że tak ma być ...a PS nadal 1758.

Nie pomogło odinstalowanie i ponowna instalacja PS-a.
Jak ten problem rozwiązać aby PS widział więcej RAM-u.
Pozdrawiam
Alicja