Widoczność drugiego komputera w OS

Autor: cOOba <pbbon_at_bc.cy.rot13>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 17:06:54 MET

Witam,

Być może dla wielu z tutaj bywających znawców tematu pytanie to wyda się
śmieszne, ale (choć to może normalne) dlaczego, skoro mam dostęp do
przynajmniej części rzeczy z drugiego komputera (poprzez Shared Documents) -
tych, które użytkownik komputera do tego katalogu wrzuci to dlaczego do
tegoż samego katalogu nie mam dostępu z poziomu Moich miejsc sieciowych
(istnieje tam wprawdzie katalog SharedDoc na [i tutaj nazwa komputera]
jednakże po wejściu w tenże katalog pojawiają się tylko typowe składniki, a
mianowicie: Muzyka udostępniona, Obrazy udostępnione, Wideo udostępnione.
Nie ma tam jednak tego, co zawiera udostępniony na moim HDD katalog ? Czy da
się tak uczynić, aby ów katalog (c:\shared\udostepnianie) stworzony metodą
Właściwości - Udostępnianie i zabezpieczenia w sieci) widoczny był
bezpośrednio w Moich miejscach sieciowych, czy takowa operacja nie jest
możliwa (jeśli tak - dlaczego ?)

--
--== cOOba ==--