Re: Formatowanie karty SD, problem po resecie

Autor: ES <erasms55_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 09:40:09 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Spróbuj
> http://www.compuapps.com/download/Swissknife/swissknife.htm

http://img86.imageshack.us/my.php?image=sk1qw1.gif
http://img86.imageshack.us/my.php?image=sk2ph9.gif
http://img86.imageshack.us/my.php?image=sk3vf6.gif

Oczywiście jest to karta mini SD, a nie SD, zatem nie ma przesuwanego
zabezpieczenia zabezpieczającego przed zapisem.

> lub
> http://h50146.www5.hp.com/support/softpaq/dt/SP27213.html.

http://img86.imageshack.us/my.php?image=hp1hx1.gif
http://img86.imageshack.us/my.php?image=hp2ah8.gif

Wcześniej restartowałem Windows, zatem według mnie, żaden program nie używa
tej karty.

Czytnik jest nowy, radzi sobie z kartami 4 GB, a nawet z kartami SD HC, choć
problem stwarza akurat zwykła karta starszego typu.

Włożyłem tę kartę do czytnika przez adapter SD, w którym na pewno
zabezpieczenie było przesunięte w pozycję unlocked, ale różnicy nie było.