Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: Tomasz Motyliński <motto77_at_wp.eu>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 22:54:37 MET

 Witam,

 W poście <1194893412.801253.293950@o38g2000hse.googlegroups.com>
 Krzysiek <krzysztofogorek@gmail.com> m.in. napisał(a)::

> w 640x480 pixeli i 8 bitowej głebi koloru...
1280x1024, 24bit o ile pmiętam.

> do tego jeszcze używasz Athlona bo jest tańszy i lepszy od Intela, za
> którym ledwo nadąża technologicznie ;-)
Coś takiego powiedziałem? Kaczyzm już w modzie nie jest. Kupiłem Athlona
wtedy i zamówiłem teraz nowego 64bit X2 nie dlatego, że jest wydajniejszy
od Intel Core2Duo, a dlatego, że bardziej odpowiada mi stosunek ceny do
wydajności (jeśli już Cię to tak interesuje).

> Człowieku - zlituj się nad nami. My tu jesteśmy bo
> lubimy NT, Microsoft i nic tego nie zmieni. Chyba, że MAC OS :->
Mac OS jest systemem unixowym, czy mi się wydaje?

--
Tomasz Motyliński
... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg