UAC i zmienne środowiskowe

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 20:47:26 MET

Coś nie alo chyba z tym UAC. Podczas instalacji programów (niektórych)
gdzie wymagane jest uruchomienie jako admin, zmienne środowiskowe
(AppData) tworzone są w profilu Administratora, a nie usera jak wydaje
mi się powinno być. Takie posunięcie powoduje, że User odpalając taką
aplikację za każdym razem musi uruchamiać ją jako administrator. Dla
przykładu tak mi się zainstalowała Macromedia i teraz Spayware
Doctor.

Druga rzecz, to mam ustawione DESKTOP na d:\user\login\desktop, a
skróty dodawane są do katalogu c:\users... ;-)