Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 19:59:40 MET

On 7 Lis, 22:17, Konrad Kosmowski <kon...@kosmosik.net> wrote:

> Zerknij sobie chociażby na to:http://secunia.com/product/13223/?task=statistics_2007
>
> Luk nie brakuje, że nikomu nie chcę się ich masowo (ani też nie jest to możliwe
> z powodu nikłego udziału w rynku) eksploitować, to nie oznacza, że nie da się.

no ja sobie zerknąłem i pobrałem programik. Dzięki temu mam cały SW
aktualny ;-) Do tego Secunia znalazła aktualizacje do NET 1.1 której
(co dziwne) nie pobrał WinUpt. Przeskanowałem sys też Microsoft
Baseline Security Analyzer 2.0 i jedyne do czego się uczepił to dwa
konta admina oraz do rzeczy świadomie ustawionych inaczej. Dziwne, bo
w W2K na taki wynik trzeba było "zapracować" ;-)

W każdym razie zamówiłem nowego laptopa z kolejną Vistą - tym razem
Busienes ;-)
Może Motylek będzie chciał wypróbować http://tinyurl.com/2ljh6o ;-)
Laptop ma dodatkowo czytnik linii papilarnych więc będzie FullSec ;-)