Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: Tomasz Motyliński <motto77_at_wp.eu>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 15:28:31 MET

 Witam,

 W poście <47370802$1@news.home.net.pl>
 Lawrens Hammond <valhalla@interia.pl> m.in. napisał(a)::

> Tak. Znam uwarunkowania tego - karta graficzna z odpowiednimi sterami i
> wsparciem sprzętowym, samo ot tak sobie nie pójdzie, gdzieś jeszcze był
> filmik nie z 4, ale z conajmniej 20 pulpitami w pierścieniu...
> Wsparcie sprzętowe karty to po to jest przecież, aby odciążyć komputer,
> i... segmentation fault

Takie coś (6 pulpitów właśnie) działa u mnie na 512 MB RAM, Athlonie 2400 i
GeForce 440SE i nie śmie nawet zlagować (zalogowane dwie sesje kde) podczas
gdy na Core2duo z 2 GB RAM Vista u mojego sąsiada działa bez bajerów
żadnych jak atari. Zaczynasz łapać?

--
Tomasz Motyliński
... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg