Windows XPP i drukarka HP3380

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 11:52:19 MET

Witam!

Mam problem z drukarka HP3380. Drukarka pracuje bedac podlaczona do
printservera, korzysta z niej kilka komputerow, na jednym jest problem

Wlasciwie to problem dotyczy sterownikow, ktore instaluja sie
poprawnie, komunikacja z drukarka przez WWW dziala, pingi przechodza,
ale przy probie wydruku otrzymuje komunikat:

"Wydruk strony testowej nie powiodl sie. Czy chcesz wyswietlic
informacje o usuwaniu problemow z drukowaniem? Brak niektorych plikow
sterownika lub sa nieprawidlowe. Ponownie zainstaluj sterownik lub
uzyj najnowszej wersji."

Proba odinstalowania i posadzenia sterownikow na nowo nie daje zadnego
efektu. Zastanawiam sie nad recznym wyluskaniem plikow, ale mam
nadzieje ze jest jakis inny sposob.

Prosze o pomoc

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie jest wprost proporcjonalne