Re: problem z laptopem asus z53s

Autor: <bartezo_at_gmail.com>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 17:30:52 MET

On 11 Nov., 17:07, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:
> Dnia Sun, 11 Nov 2007 07:50:15 -0800, bart...@gmail.com napisa (a):

> [...]
>
> W paru s owach si nie da niestety.
>
> By mo e w tym notebooku da si wy czy natywny tryb SATA, to rozwi e
> problem z instalacj XP.http://h10025.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Doc/images/c00763287.jpg

> Sprz t masz mocny, kup polsk Vist 32 bity. Sterowniki SATA b d w
> systemie.
> --
> M. [Windows - Shell/User MVP]
> /odpowiadaj c na priv zmie px na pl/https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

Dzieki za info. ale w tm biosie korego posiadam nie mam opcji zeby
wylonczyc SATA juz tego szukalem. Jesli Uwazasz ze komp bedzie sie
dobrze spisywal pod vista to chyba tak zrobie ale z tego co czytalem
to jest duzo negatywnych opini zwiazanych z vista i wlasnie dlatego
zalezalo mi na xp! Ale jesli jest to jedyne rozwiazanie...
Jeszcze raz dzieki za pomoc i Pozdrawiam Cie serdescznie