Re: problem z laptopem asus z53s

Autor: <bartezo_at_gmail.com>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 16:50:15 MET

On 10 Nov., 17:20, Piotr Palusi ski <perfekt...@invalid.wp.pl> wrote:
> Innews:1cg0mcaqbqn4f.dlg@kwinto.prv,
> *Michal Kawecki* <kkwi...@o2.px> typed:

> Owszem, teraz i widz SATA, ale tez pad o has o:
> "mam w nim niemiecka viste i chce ja zmienic na xp PL"
>
> --
> Piotr Palusi ski [Microsoft MVP Shell/User]https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
> Nigdy nie k ó si z g upcem, bo ludzie mog nie dostrzec ró nicy- Zitierten Text ausblenden -
>
> - Zitierten Text anzeigen -

Dzieki Panowie za szybka odpowiedz Piotrze moze zle sprecyzowalem moja
prozbe ale chodzilo mi o zastapienie visty niemieckie na xp PL poprzez
wgranie nowego systemu ale nie moglem tego zrobic prze ten dysk
ktorego nie widzi xp. Michal ma taka prozbe angielski nie jest moja
najmocniejsza strona,moglbys mi tego linka w paru zdaniach
delikatnie :) strescic. Zasanawiam sie rowniez nad kupnem polskiej
visty tylko nie wiem czy wersje 32 bitowa czy 64 bitowa moj sprzet to
procesor intel core 2 duo 2 ghz
ram 2 giga
dysk 160 giga
karta graficzna nvidia geforce 8400M G 128 mb
jesli to bedzie dobre rozwiazanie a moze dale kombinowac z tym xp
oczywiscie jak laptop wydoli? Co sadzicie Panowie???