Re: HP Compaq 6710b i problem z wbudowaną vistą

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 04:53:26 MET

Proces Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> zwrócił błąd:

> Jeżeli ta wersja notebooka jest dostarczana przez producenta także z
> Windows XP, i jest dostępny komplet sterowników, to czemu nie. Od
> niedawna jednak pojawił się trend wypuszczania notebooków zbudowanych
> pod jeden, wybrany system, tak więc uważaj.

AFAIK wszystkie biznesowe notki HP jeśli są kupione z Vistą, to mają
możliwość działania z XP, zresztą są też wersje z XP (i są one droższe
przynajmniej w niektórych modelach - np. 8510w -, ciekawe czemu...),
można też z HP zamówić nośnik z XP i downgradować Biznes/Ultimate Vistę
zgodnie z licencją MS, czasami zresztą dorzucane są te nośniki od razu
(a Vista jest w dwóch wersjach - 32 i 64 bity).

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8