Re: Komp nie zawsze sie uruchamia

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 23:49:28 MET

Użytkownik "scaut.00 " <scaut.00@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fh4e1j$l29$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> Od jakiegos czasu pojawil mi sie problem ze startem kompa.
> Przy probie wlaczenia, slychac ze komp zaczyna chodzic, ale nie ma
> sygnalu
> startu BIOSu, monitor przechodzi w stan "uspienia" i nic sie dalej nie
> dzieje.. Kiedys wystarczylo go kilka razy poresetowac i za ktoryms
> razem
> zalapywal i szedl dalej a monitor sie wzbudzal.
(...)

Przeflashuj BIOS w komputerze (miałem przypadek, że komputer nie chciał
odpalać, bo coś się z BIOSem pokaszaniło), sprawdź, czy problem
występuje nadaj.
I tak naprawdę, to napisz na pl.comp.pecet. Tutaj działamy z systemami,
a Ty masz problem ewidentnie sprzętowy.

--
LH
Pani Wiktoria Święcicka znowu szaleje: