Re: Szyfrowanie - TrueCrypt vs szyfrowanie NTFS

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 13:39:45 MET

Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości
news:2da7j31ak0cjt5iul9b48g67c1df9348kl@4ax.com...

> Dziękuję, przyjrzę się.

Warto - akurat używam tego softu, dla paranoika dobre rozwiązanie,
ponieważ można używać szyfrowania wbudowanego w NTFS, więc
dane masz zabezpieczone dwukrotnie... ;-))
Najważniejszą zaletą jest szybkość działania - praktycznie nie
jest to zauważalne dla użytkownika. Wada - nie można współdzielić
zaszyfrowanego katalogu jak to ma miejsce przy szyfrowaniu
systemowym (o ile rozmawiamy o XP-Pro)

> Zależy mi na tym, aby niedostępna była informacja co jest
> zainstalowane na moim komputerze, aby profile użytkowników były
> zaszyfrowane, rejestr, itd.

> No, to podstawa :)

Czyli podstawowe czynności-> Agent odzyskiwania danych,
http://support.microsoft.com/kb/299656/pl , żeby Ci ktoś hasła
za szybko nie 'odgadł', że o prządnym haśle nie wspomne, bo
generalnie ono "chroni" Twoje dane zaszyfrowane przy pomocy EFS i
higiena przy pracy na zaszyfrowanych plikach, czyli praca z plikiem
w już zaszyfrowanym katalogu i wiele więcej :)

> A czego używałeś/używasz, jeśli można spytac?

DriveCrypt Plus Pack

Piciu