Re: Brama internetowa w połączeniach sieciowych XP

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 17:27:12 MET

jack wrote:

> Jest sobie Laptop podpiety do routera - jakis Dlink - do niego sa podpięte
> takze inne komputery. Do tej pory wszystko było ok i nadal jest na innych
> komputerach ale na tym laptopie zarówno przeglądarka jak i inne programy
> korzystające z siedzi bardzo długo uzyskują do niej dostęp. Pingi do stron
> błyskawiczne a przeglądarka czeka i czeka az w końcu otwiera strone ale po
> minucie. Zauwazyłem tez ze w POŁACZENIACH SIECIOWYCH pojawiła się "BRAMA
> INTERNETOWA" której wczesniej nie było - czy to moze miec wpływ na
> "zwalnianie" - ew gdzie jeszcze szukac - system to XP - wyłaczenie
> [...]

Konfiguracja tego laptopa jest automatyczna czy przypisana ręcznie?
Jeśli konfiguracja TCP/IP jest ustawiana ręcznie to sprawdź czy nie ma
tam błędów dotyczacych adresów bramy i adresów serwerów DNS. Niezbędnym
minimum jest adres, maska i brama. To powinno wystarczyć ale ręczne
wskazanie DNS-ów bardzo często przyspiesza działanie...

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk