Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 01:16:16 MET

Dnia 11/8/2007 12:33 AM, Użytkownik Tomasz Motyliński napisał:

> Ja wiem, tylko zauważ, że pomimo zabezpieczenia Windowsa w "sposób
> właściwy", nadal się da wiele z tym Windowsem zrobić, co przy poprawnej
> konfiguracji linuxa jest niemożliwe. Byłbym gotów w nowym roku zrobić
> eksperyment, wystawiłbym win2k3 serwer z www, gdzie każdy może sobie

No i wracasz do wersji serwer. Po co? Żeby udowodnić że jelcz ma większą
ładownie od malucha? Juz pisałem że Win do sieci sie nadaje jak Linux na
stacje roboczą ;p

Jak chcesz sie wykazać, to udowodnij że Linux jako komputer do zabawy i
gier dla niwdoświadczonych i niepojętnych, będzie lepszy od Win.

A jako że wiem iż tego nie zrobisz, wygrałem te 1000zł które przegrałem
w poprzednim poście ;p

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \