Re: Instalacja WinNT a SATA - pilne

Autor: Sofia <Sofia_at_mnbvcxz.com>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 22:09:53 MET

> Ja już pisałem, w jaki sposób (fakt, naokoło) wykonałem to u siebie. jest w archiwum grupy.

Czy masz na myśli wątek "Błąd podczas instalacji Win NT 4.0"
z marca ubiegłego roku, który toczył się na tej grupie?
Jeśli tak, to nie jest to zagadnienie, o które mi chodziło.
W opisanym przez Ciebie przypadku rozważania biorą początek
od komunikatu i dotyczą rodzaju partycji (NTFS, FAT32, FAT).
U mnie nie pojawia się żaden komunikat, a do ewentualnego podziału
lub akceptacji podziału dysku na partycje jak i wyboru na której
partycji zainstalować system w ogóle nie dochodzę.

Mnie zależy na informacji o jakiej konfiguracji komputerze
instalacja WinNT 4.0 Wkst się udała, a system potem działal?

Pozdrawiam
Sofia