Re: Instalacja WinNT a SATA - pilne

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 20:51:07 MET

Dnia Wed, 7 Nov 2007 14:31:58 +0100, Sofia napisał(a):

> Jaka zatem może być przyczyna, że na nowym komputerze instalacja
> WinNT 4.0 Wkst nie przechodzi do owego niebieskiego ekranu?
> Komputer jest sprawny, bo dla próby był na nim zainstalowany WinXPPro
> i wszystko było w porządku.
> Oczywiście próby z instalowaniem WinNT 4.0 Wkst dotyczą sytuacji,
> gdy system ten ma być jedynym na tym komputerze.

Hmmm pewnie już tego próbowałeś, ale napiszę, że ja bym na początek
powyłączał w BIOS-ie wszystko co tylko daje się wyłączyć, czyli
wszystkie urządzenia typu porty USB, audio, LAN etc, a także zarządzanie
energią ACPI oraz wszelkie opcje mające na celu przyspieszenie płyty. I
wszelkie cache (poza cache procesora orczywiście). Ponadto jeśli
procesor ma dwa rdzenie to jeden też bym wyłączył.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/