Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: Tomasz Motyliński <motto77_at_wp.eu>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 14:21:02 MET

 Witam,

 W poście <1194440887.051992.174230@o38g2000hse.googlegroups.com>
 Krzysiek <krzysztofogorek@gmail.com> m.in. napisał(a)::

> ja nie rozumiem Was Linuxowców. Plujecie na te windy a robicie
> wszystko, żeby Linuxy wyglądały właśnie jak one
> http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

Może tak odwrotnie? To m$ kradnie od wszystkich a tu np. Vista
http://pl.youtube.com/watch?v=TaIUkwPybtM

> Pytanie: czy masz na to Macromedia, Corel 9-11, Photo Shop, Pakiet
> InSert np? Technologie .NET i całą masę aplikacji biznesowych?

Jasne w druga stronę tez mogę postaw na jednym Windowsie gateway, router na
2x 100Mbit z BGP, failover, fw, QoS i rozdziel nim to na 300 końcówek.
Wracając do Twojego pytania, mam wszystko co mi jest niezbędne do
współżycia z komputerem, ale ty zdaje się nie widziałeś tuxa na oczy
naprawdę poza paroma screenami. Tak mamy jeszcze na końcówkach windowsy w
firmie, ale stają one za porządnym gate i ten pilnuje, aby nic im się złego
nie stało, a prawa userii są naprawdę ograniczone. Napisze tylko, że już nam
piszą klienta ERP/MWS pod tuxy więc dni ich też są już policzone.

> I dlaczego największe korporacje pracują na 2003 Serwer, mniejsze
> wybierają BACK Office etc? Bo to działa! ;-)

Nie nie działa, potrzebują sztabu adminów, aby utrzymać to przy życiu, a ja
sam jeden mam pod opieka blisko 300 serwerów i daję radę i wszystko działa.
Jakieś pytania?

--
Tomasz Motyliński
... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg